do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia i dostawa

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Dodatkowo, dzięki systemowi powiadomień - jesteś na bieżąco informowany o statusie Twojego zamówienia. Powiadomienia będą automatycznie przychodziły na adres e-mail, który został podany w czasie składania zamówienia.



Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Sprzedajemy tylko towar, który mamy fizycznie w magazynie. Jeżeli na stronie widnieje informacja o tym, że towar jest dostępny to oznacza, że fizycznie czeka na wysłanie.


 

 

Czy towar jest fabrycznie nowy?

W naszym sklepie internetowym oferujemy tylko przedmioty fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach i posiadające gwarancję.


 

 

Jak mogę otrzymać gwarancję?

Podstawą do otrzymania gwarancji u nas jest dowód zakupu, jest to faktura VAT 23%, którą otrzymujesz razem z zakupionym produktem. W przypadku sprzętu elektronicznego czas trwania gwarancji to minimum 24 miesiące, ale zawsze każdy produkt ma informację jak długo obowiązuje na niego gwarancja.



Jak mogę ubezpieczyć towar?

Nie musisz dodatkowo ubezpieczać towaru - robimy to za Ciebie. Każdą przesyłkę ubezpieczamy na kwotę 50.000 zł, co tylko potwierdza jak bardzo przykładamy się do tego by Twoja przesyłka dotarła do Ciebie bezpiecznie.



W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy: rma@grandsale.pl. Dodatkowe pytania dot. gwarancji / reklamacji należy kierować również na ten adres mailowy. Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www.



W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Czas na zwrot to 14 dni.

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane na adres:
Serwis GrandSALE
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

Przypominamy, że jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej przez platformę www.grandsale.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: rma@grandsale.pl. Przesyłkę należy dostarczyć osobiście lub nadać na adres:

GrandSALE / ZWROT
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

W razie odstąpienia od umowy, towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (art. 7 pkt 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.



Co jest niezbędne do reklamacji?

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Te dokumenty są niezbędne do uznania reklamacji.

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy, pod adresem rma@grandsale.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Reklamacje i zwroty


W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy: rma@grandsale.pl. Dodatkowe pytania dot. gwarancji / reklamacji należy kierować również na ten adres. Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Jest ona niezbędna do przyjęcia reklamacji.



W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Czas na zwrot to 14 dni.

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane na adres:
Serwis GrandSALE
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

Przypominamy, że jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej przez platformę www.grandsale.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: rma@grandsale.pl. Przesyłkę należy dostarczyć osobiście lub nadać na adres:

GrandSALE / ZWROT
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

W razie odstąpienia od umowy, towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (art. 7 pkt 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.



Co jest niezbędne do reklamacji?

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Te dokumenty są niezbędne do uznania reklamacji.

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy, pod adresem rma@grandsale.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Kontakt


Sprzedaż, reklamacje, zamówienia
Dawid - 0048 690 025 250

Sprzedaż, zamówienia
Marcel - 0048 690 025 265

Sprzedaż, finanse, płatności
Kamil - 0048 690 025 255

Reklamacje i serwis
rma@grandsale.pl

Zakupy hurtowe
b2b@grandsale.pl



FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Żadne z powyższych nie odpowiada na Twoje pytanie? Napisz do nas!

 
 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl