do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Reklamacje i zwroty

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy: rma@grandsale.pl. Dodatkowe pytania dot. gwarancji / reklamacji należy kierować również na ten adres. Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Jest ona niezbędna do przyjęcia reklamacji.



W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Czas na zwrot to 14 dni.

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane na adres:
Serwis GrandSALE
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

Przypominamy, że jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku GrandSALE zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej przez platformę www.grandsale.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: rma@grandsale.pl.

 

Wzór odstąpienia od umowy do pobrania

 

Przesyłkę należy dostarczyć osobiście lub nadać na adres:

GrandSALE / ZWROT
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków

W razie odstąpienia od umowy, towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (art. 7 pkt 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.

 

 



Co jest niezbędne do reklamacji?

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Te dokumenty są niezbędne do uznania reklamacji.

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy logując się do panelu klienta na stronie https://grandsale.pl/pl/i/Serwis Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji GrandSALE zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. GrandSALE rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl