
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres mailowy: rma@grandsale.pl. Dodatkowe pytania dot. gwarancji / reklamacji należy kierować również na ten adres. Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Jest ona niezbędna do przyjęcia reklamacji.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Czas na zwrot to 14 dni.
Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane na adres:
Serwis GrandSALE
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków
Przypominamy, że jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku GrandSALE zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej przez platformę www.grandsale.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: rma@grandsale.pl.
Wzór odstąpienia od umowy do pobrania
Przesyłkę należy dostarczyć osobiście lub nadać na adres:
GrandSALE / ZWROT
ul. Romanowicza 6
30-702 Kraków
W razie odstąpienia od umowy, towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (art. 7 pkt 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia konsumenta od umowy.
Co jest niezbędne do reklamacji?
Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta, podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy autoryzowany serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Te dokumenty są niezbędne do uznania reklamacji.
Opis procedury reklamacyjnej:
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy logując się do panelu klienta na stronie https://grandsale.pl/pl/i/Serwis Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji GrandSALE zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. GrandSALE rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.