
Każdy samodzielnie może dodać nowe zlecenie serwisowe i reklamacyjne logując się do panelu klienta:
Dodaj zgłoszenie serwisowe lub reklamacyjne
Zlecenia trafią bezpośrednio do nas gdzie na bieżąco w panelu informujemy o procesie reklamacji.
Sprawdź status zgłoszenia reklamacyjnego
Serwis w zależności od producenta jest realizowana przez nas albo przez samego producenta.

Serwis producenta
Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację. Poniżej znajdziesz listę producentów wraz z danymi do kontaktu. Jeśli producent, którego szukasz, nie znajduje się na poniższej liście, skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.
Wybierz producenta z listy, aby wyświetlić dane kontaktowe autoryzowanego serwisu:

Warunki realizacji serwisu
Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie.
Przedmiot odsyłają Państwo na własny koszt pod adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamowanego przedmiotu do Państwa ponosi nasza firma.
Informacje szczegółowe
- Reklamowany towar należy wysłać na adres naszej siedziby (w przypadku zakupu dokonanego przez sklep internetowy) - GrandSALE, ul. Romanowicza 6, 30-702 Kraków.
- Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
- W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
- Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - osobiście w siedzibie GrandSALE ul. Romanowicza 6, 30-702 Kraków lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
Masz pytania? Napisz do nas: rma@grandsale.pl
Przydatne dokumenty
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia składane do sklepu internetowego GrandSALE
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia/wypowiedzeniu umowy ubezpieczenia składane bezpośrednio do TU Europa S.A.

Acer
Zgłoszenia reklamacyjne:
Tel. 801 080 650
Tel. 22 471 07 77
Asus
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 22 571 80 40
Zgłoszenia reklamacyjne:
Benq
Tel. 801 551 251
gwarancja:
http://benq.com.pl/support/warranty/information
Blaupunkt
Serwis i zgłoszenia reklamacyjne:
Tel. 62 753 80 93
E-mail: blaupunkt-service@letmerepair.pl
Brother
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 22 462 84 40
E-mail: info.naprawa@blasc.pl
Canon
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 22 539 70 01
Tel. 22 583 43 07
Informacje o gwarancji:
http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/warranty/
Dell
Zgłoszenia reklamacyjne:
Tel. 22 579 57 00
Informacje o gwarancji:
http://www1.euro.dell.com/content/topics/global.aspx/services/service-contracts/
D-Link
Infolinia:
Tel. 801 022 021
Informacje o gwarancji:
http://www.dlink.com/pl/pl/support/warranty-information
Edimax
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 22 607 94 80
E-mail: support@edimax.pl
Goclever
Infolinia:
Tel. 61 848 87 67
Formularz reklamacyjny:
Haier
Infolinia:
Tel. 801 081 314
Tel. 22 585 11 11
Formularz reklamacyjny
http://www.haier.com/pl/service/zgloszenie_naprawy/
HP
Infolinia:
Tel. 800 702 284
Tel. 22 583 43 73
Tel. 22 566 60 00
Zgłoszenia serwisowe:
http://h20566.www2.hp.com/portal/site/hpsc/public/scm/home/
HTC
Infolinia:
Tel. 22 703 41 00
Formularz reklamacyjny:
http://www.regenersis.pl/kontakt.html
Kruger&Matz
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 25 682 00 40
E-mail: serwis@lechpol.pl
Procedura reklamacyjna:
http://www.lechpol.eu/serwis/procedura_skladania_reklamacji
Lenovo
Seria ThinkPad tel. 22 273 97 77
Seria IdeaPad tel. 22 295 49 50
Procedura reklamacyjna:
http://shop.lenovo.com/pl/pl/services-warranty/
LG
Serwis i wsparcie techniczne:
Monitory - tel. 801 54 54 54
Inny sprzęt - tel. 22 870 48 78
Formularz reklamacyjny:
https://www.lg.com/pl/wsparcie/serwis/planowanie-naprawy
Wyszukiwarka punktów serwisowych:
http://www.lg.com/pl/wsparcie/serwis/znajdz-serwis
Logitech
Formularz reklamacyjny:
http://fixit.pl/?zasady-reklamacji-logitech,9
Informacje o gwarancji:
http://www.wilife.com/Support/Warranty/Warranty-Polish.aspx
MSI
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 71 710 52 00
E-mail: serwis@msi.com
Formularz kontaktowy:
http://jkarma.msi.com.tw/customer_service/Default.aspx
Nikon
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 22 460 87 60
E-mail: service@nikon.pl
Panasonic
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 801 003 532
http://www.panasonic.com/pl/gwarancja.html
Philips
Infolinia:
Tel. 22 397 15 06
Formularz kontaktowy:
http://www.support.philips.com/support/contact/
Samsung
Infolinia:
Tel. 801 172 678
Formularz kontaktowy:
http://www.samsung.com/pl/info/contactus.html
Wyszukiwarka centrum serwisowego:
http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/
Sony
Serwis i wsparcie techniczne:
Tel. 801 382 462
Formularz kontaktowy:
http://services.sony.pl/support/pl/contacts/email
Tom Tom
Serwis:
Tel. 22 34 91 598
Formularz kontaktowy:
http://pl.support.tomtom.com/app/contact
Toshiba
Wyszukiwarka centrum serwisowego:
http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/ASP_SUPPORT/
